september ;)

Jag har inte skrivit på länge men jag har faktiskt inte tid längre, har alltid fullt upp hela dagarna så jag hinner inte. Men nu skriver jag i alla fall, har inget speciellt intressant att berätta men skolan går bra och är hyfsat rolig och maten är supergod!

Eftersom Peking ligger långt bort och måndagslunchen är lite längre, blir det nog vår måndags mat i fortsättningen ;)

min dator har dött kan jag ju också berätta,.den vill inte starta sedan jag drog ur batteriet och sladden ;s men men, använder pappas så länge men är inte så van vid sånt vanligt tangentbord så det blir lite cp ibland när jag skriver ;P

till helgen ska jag och Lekt vara med på hopptävling i rydebäck ;) hehe good luck ;P och idag ska vi lastträna så jag borde gå nu!

puss hej! <3

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0