Mysig dag i parken

Fy vad jag känner mig dålig på att skriva inlägg här,.inte för att någon mer än jag bryr mig men ändå ;P

Igår var jag på 60-års kalas hos min älskade mormor ;) <3 hon fick fina tavlor av mig som hon blev jätteglad för! sen kom vi hem ganska sent så då hann jag inte åka ner till mina älskade vänner som var på gröningen :( <3

asså var har det fina vädret tagit vägen? visst, solen har varit framme idag och faktiskt även igår men det är ju inte varmt ändå? i alla fall får vi hoppas det fina vädret kommer snart !

i skolan idag hade vi kockduell ;) jag, emelie och Ida lagade vääldigt god mat!
* Räksoppa med vitlök och curry
* Kycklinggryta med champinjoner och ris
* Aanaspaj
lärarna typ attakerade vår mat för dom tyckte den var så god ;D

Jag och emelie har bestämt vad vi ska vara på spexfotot på fredag ;) gud vad kul det kommer att bli!

efter skolan drog vi med ida ner i stan men efter ett tag tröttnade vi och gck till parken och satte oss istället ;) väldigt mysigt var det ! <3



imorgon har vi NP i NO, känns mindre kul kanske ;s nu ska ja fortsätta kolla Jordan rättsläkare ;)

och förresten, jag måste skriva att jag badade innan, det var väldigt skönt! vattnet var typ 28 grader (a) har funderat på att göra det hela helgen men det har inte blivit av eftersom jag har tyckt det var kallt i luften men hallå ;o ! haha vattnet är ju jätteskönt!


// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0