stan igen ;)

Varför sitter jag här inne vid min kära dator när jag hade kunnat vara ute i den underbara solen som faktiskt har visat sig även idag?

Även idag blev det stan efter skolan, slutade 11 efter NP i NO ;) men då var man tvungen att träna på framförandet av musikhistorian som vi ska redovisa på torsdag, mindre kul var det, och NO provet ska vi inte bara prata om, haha det gick ju också väldigt mycket mindre bra (a)

jag, emelie och emma gick i alla fall ner i stan efter att vi hade målat våra paletter som vi ska ha på fredag ;) På Ebba's mötte vi våra lärare, ahah dem är för söta ;)  där satt dem och åt hamburgare, Veronica som vi trodde var värsta hälsofreaket, där ser man ;P

Nu ska jag hämta lite mat, kolla på Twilight och sen ska jag bada, det var ju väldigt mysigt igår så det blir samma sak idag, och ett plus är att vattnet är mycket renare idag för mamma städade poolen innan ;)

puss, puss, ha det bra !


// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0