some manicure !

jag känner att det inte är så lätt att smsa och skriva på tangentbordet samtidigt som mina naglar är ny målade ;P

haha i det tråkiga vädret tänkte jag att jag kunde pyssla om mig själv lite, det händer ju inte allt för ofta ;P

jag började att duscha, uppe, vilket visade sig vara ett misstag, det blev översvämning på hela golvet!!  (igen) jag ska aldrig mer duscha uppe! jag lyckas alltid få översvämning, och nej jag gör inget fel, det är fel på brunnen vattnet ska rinna ner i så den svämmar över ;s   aja sen när jag fått bort allt vatten från golvet gjorde jag en hårinpackning ;) och när jag skulle skölja ur det svämmade det över igen ;o men jag lyckades hålla tålamodet  uppe så jag torkade upp vattnet en gång till och sen letade jag efter något fint nagellack, hittade ett rosa-glittrigt som jag målade mina tånaglar med ! gulligt! ;)   sen yrade jag runder och letade efter en nagelfil och tillslut hittade jag en! jag filade mina naglar och tog bort gammalt lack och sen målade jag dom med mitt genomskinliga special lack ! jag försökte mig på att måla yttersta tippen vit med det vita lacket jag hittade när jag letade efter filen ;)  haha det ser väl inte jätte proffsigt ut med bättre än inget i alla fall och nu snart när det vita har torkat ska jag lacka dom en gång med det genomskinliga ;)

Sen ska jag städa, inte världens roligaste men det måste göras det med och när jag blir klar med det ska jag skriva klart min författarbiografi om Viveca Lärn och sen ska jag skriva min spanska text om Helsingborg och mitt hus ;)

Vi skulle egentligen åkt ner till Malmö idag, men det blev inte så, får väl ta det en annan dag, nu ska jag lacka en sista gång !  ha det bra !   puss !


// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0