Flum ;)

asså det är sjukt hur varm min dator blir ;s den bränns nästan ;s aja, ska inte klaga nu ;)

det har varit massor av flum de senaste dagarna, ahah det uppskattas ;) i fredags blev det flum med Emelie efter spexfotot vilket också var flum, I lördags med Emelie och Emma på Liseberg!  igår med Emelie, Emma och Ida och idag med Emelie under orienteringen ;)

Vi var lätt bäst! haha någon genväg skadar väl ingen, eller? haha det beror ju på vem (a) varför ska det alltid finnas några yra människor som springer åt fel håll eller tar helt fel kontroller ? haha aja vad ska man säga dem är ju från vår skola!

är lite fundersam på vad jag ska göra i skolan de sista dagarna ;s asså jag ahr typ en författarbiografi + ett tal att skriva i svenskan och sen en liten text på spanska men sen då? då är jag klar! så himla skönt!! fast sluta skolan är ju faktiskt inget jag direkt längtar till ;s kommer vara väldigt hemskt men det ska ju såklart bli skönt med sommarlov !!

nu ska jag försöka hitta på någonting annat,.se om jag hittar någon medicin så jag kan andas igen,.är vääldigt allergisk mot min lilla söta katt ;'( och det är ju inte så lätt att inte få gosa med henne, hallå? det är ju klart man måste göra, hon är ju världens sötaste! <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0