Faan, inte Molly ! ;'(

jag har ju inte skrivit på länge tyvärr,. eller i alla fall någon vecka,..

kom hem från Gamleby igår, har haft det sjukt kul och underbart i Gamleby med Emelie, Lärarna och de härliga sexorna!

sen hämtade pappa mig på skolan på kvällen och jag var hemma i max 5 minuter så sa mamma att de hade en tråkig nyhet,. jag förstod direkt och jag bara skrek och började storgråta! ;'(

Faan, inte Molly, inte min älskade lilla katt, hon skulle ju leva många år till, trodde aldrig hon var på motorvägen! ;'(

jag bara grät, hela kvällen, emellanåt fick jag sån panik och bara grät ännu mer hysrekiskt ;'( <3

jag kommer aldrig mer få se henne, det är ingen underbar katt som kommer och "buffar" på en när hon vill bli klappad, ingen miss molly som bara äter kött tillsammans med bearnaisesås och ingen liten katt som kommer springande på uppfarten när man kommer hem från skolan,..     ;'(   ;'(  ;'(  <33

Fan vad jag saknar dig Molly musan <33    I'm always going to love you ;'( <33

somnade gråtande igår kväll och började gråta nästan diekt när jag vaknade i morse också

--------------------

Tänk när vi räddade dig när du bara var 7 veckor gammal,.jag satt och värmde dig i min jacka på bänken utanför affären, och när vi kom hem och du trodde att Lobo (hunden) var din mamma, ååh så söt du var <3   eller när du hängde i framtassarna i spaljén i trappen och gungade. När du rymmde från kopplet och sen fick bli både ute och inne katt <3 och när du har varit borta i några veckor och sen kommit tillbaka och vi har varit så himla oroliga och trott att vi förlorat dig,. när du har legat på ditt ställe i häcken och bara solat dig <3 

Älskade Molly mus, vila i frid <3   Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3



♥ ♥ ♥ ♥ ♥
m o l l y 




skriver mer om gamleby när jag kan koncentrera mig och inte gråter helatiden ;'( <3

// Matilda ;'( <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0