hyper ; )

Skola idag då,. jag gillar måndagar måste jag säga, det är en av de få dagar som tiden går hyfsat snabbt ;)

gjorde inte så mycket (a) efter lunch gick vi ner till dunkers och visade 9:5 vår utställning i typ 20 minuter sen gick vi, jag, emelie, erica, cathrine, elise, frida, alex, sebastian och ludwig till expressohouse men där va fullt, så vi gick till alexandra ist ;) mysigt ! ; )

sen åkte jag med pappa till väla och sen hem till mormror och fika och visa,.ja en sak ;D

jag fick andra twilightboken idag av ida så nu ska jag nog fortsätta läsa den ; )

asså just nu känns det som en evighet tills nästa tisdag men det är bara att vänta lugnt och sansat ;)

haha ; )  känner mig lite halft hyper just nu,. det går väl över snart antar jag,. vi har ju fortfarande inte fått svar från joakim om hur det blev med gamleby,...

nej nu ska jag hitta på någonting annat än att sitta vid en av mina två bästa vänner, datorn och mobilen, haha puss <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0