måndag igen ;)

jag sitter innan och tänker att det och det ska jag skriva på min blogg men när jag väl loggar in så bara försvinner det och jag har ingen aning om vad jag nyss tänkte ;s

men i alla fall så har det varit en helt vanlig måndag iag förutom att jag har längtat som tusan tills imorgon,.och bara just därför har dagen segat sog fram,...

i skolan idag fick jag ovanligt mycket gjort (a) ahha,.skrev klart mitt tal i engelskan,.vet inte irktigt hur jag ska lyckas hålla talet också utan att börja gråta med det löser väl sig hoppas jag ;s  sen fick jag väldigt mycket gjort i matten idag också,..haha snart ska jag göra stegtestet, imorgon kanske? och sen redovisa det ;) då bli mina lärare glada ;) kanske ska redovisa det för anna eller thomas bara för sakens skull? nej annika är bäst,.men jag kan ju alltid berätta det för dem sen ;)

om  någon timme börjar mitt nya favorit program Big Brother (H) haha nej inte favorit precis men det är väldigt roligt att kolla på även om det är galma avsnitt :P  jag har ju lixom inte sett dom innan ;P


asså jag känner mig lite,..konstig tror jag,.inte sjuk eller så,.bara,. jag vet inte, konstig. jag är ledsen samtidigt som jag är arg och irriterad och glad, jag vet orsakerna till alla de olika känslorna men det är ändå konstigt, får lixom ont i huvudet av allt ;s

vrf måste allt vara så invecklat just nu?  jag blir så,..sur!

blev ett ganska långt inlägg idag,.men men, lev med det folket  ; )

Imorgon är det TISDAG för er som inte vet och då blir det trevligt!! ;)

// Matilda <3


Kommentarer
linn

Jaa! lycka till imorgon!

2009-03-31 @ 14:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0