almost done ;)

Idag blev vi klara med allt förberedande inför utställningen på Dunkers ;) väldigt skönt!

"Men där är ju Linné, han är ju gammal"       Hhahahahahahahahahhha xD
" Å som i Ola"        Hahahahahahahah xD

bara några interna saker där ;P haha

Jag och Emelie stannade på Dunkers till typ 4 när hon hade piano sen till 5 när jag skulle ta bussen till ridhuset,.fråga mig inte hur vi fick tiden att gå men det gick det med!

Åkte till stallet på US möte, sen hem och åt för jag var sjukt hungrig!

Enbart för att jag själv ska komma ihåg det!

V. 12, 13 och 14 ska jag ha teorilektionen på onsdagen 
den 5 april ska vi ha rykttävling
den 15 mars ska jag tävla klubbhoppning med både Timon och Montoro ;) <3


// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0