Tävling ;)

Idag var det tävling ;)
vaknade tidigt och cyklade till stallet vid kvart över 7 ;s

red först Timon, har var ju något busog, haha, han fick några små damputbrott och sen inne på banan var jag på väg av innan vi ens hade hunnit till start eftersom han körde en "stopp och vänd" vid dole hindret ;P ahha men sen började vi och det slutade med att jag red i prencip hela banan utan stigbyglar, smidigt!

aja,.vi slutade i alla fall på fjärde plats,blev precis utan placering men jag är nöjd ändå ;) <3

Sen var det Montoro jag skulle hoppa med ;) det gick så sjukt bra och jag är verkligen nöjd! hon lyssnade hur bra som helst och jag kunde ha full kontroll på henne hela tiden!

Vi slutade på andra plats ;) <3 och jag är så himla nöjd!




    




Sen kollade jag och Emelie lite på de andra som hoppade och så träffade jag / vi emma ;)

sen åt jag pizza ;) ahha väldigt nyttigt (a) och sen satt jag i dommartornet under storhäst klasserna ;)

nu är jag väldigt trött så jag hade tänkt att gå och lägga mig,. och Tack igen Emelie för att du hjälpte mig ;) <3

ha det så bra ! ;)

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0