Systemkamera äntligen !

jag har inte skrivit på hur länge som helst könns det som,.eller i alla fall en vecka typ,.

I fredags måste jag bara skriva att jag och Emelie åt säsongens första frusen yoghurtglass med hallon och blåbär ;D ooh vad gott det var!! kändes riktigt att sommaren var på väg nu,.dessvärre kanske det inte verkar så på vädret som varit nu i helgen,..
men för att återgå till i fredags, jag och pappa åkte ner i stan och köpte en systemkamera till mig ;) en Nikon D60 blev det ;D ;D <33

igår när jag red vilgot gick det så kasst att jag seriöst funderade på att sitta av och ta in honom,.men jag fortsatte ändå,.gick inte vidare bättre för den saken skull men i skritten i slutet var han ju lite fin i alla fall.

imorgon är det skola igen, och jag hoppas verkligen jag och Emelie får ett ordentligt besked om hur det blir angående Gamleby!  jag har ingen motivation till att plugga i skolan och det lär ju inte bli bättre om vi får ett negativt svar precis!

men men,. det är bara att hoppas på det bästa, nu ska jag sno in dvdn på mitt rum för dte var extremt länge sedan jag kollade på film ;)

godnatt  ; ) <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0