Mycket ridning ;)

Hoppas vi ska äta snart för jag är hungrig ;s

I alla fall var jag i stallet innan, red lille Ville ;) <3 Gick helt okej, dock hade vi lite problem med skänkelvikningarna för vänster men han va ändå duktig as he always is  ;) <3

stannade i stallet ett tag sen vid 2 hämtade pappa mig, pratade förresten med Åsa innan och fick då reda på att "lille" Poppen ska gå på sommarbete tillsammans med Montoro och Frisbee i sommar ;) Trevligt Trevligt, mycket ridning i sommar lär det bli ;D





Jag är riktigt sugen på att köpa en systemkamera!  Nikon D60 skulle inte vara helt fel, det paketet jag vill ha kostar "bara" 5300 kr ;s hahah
Jag skulle även vilja köpa en billig gitarr, hade varit roligt att ha och lära sig spela lite på ;) ingen som känner någon som vill sälja till mig ? Billigt då förståss!! hahaha nej men jag får bearbeta my parents !!


Nu vill jag ha sommar! Hade varit så sjuukt skönt med sol och värme nu och kunna bada i poolen,..och i havet med montoro tösen och/eller någon av de andra 2 ponnyerna ;) ååh gud vad jag läängtar!!

någon mer än jag som ska kolla på melodifestivalen ikväll ;s ? det är inget favorit program precis men det finns ju ingenting annat att kolla på så då blir det så ;)

// Matilda <3

 




Kommentarer
Emma Lundblad :P

Gud vad kul att ha alla 3!:D // kom ihåg att du får hälsa på timmi hur mkt du vill<3

2009-03-08 @ 10:49:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0