love you, no matter what <3

Veckan har gått snabbt tycker jag! snart är det Tisdag ; ) hihi äntligen!!

helgen har inte varit speciellt rolig,..
;'(  i lördags red jag, timon, blev extremt ledsen och nu pratar vi inte mer om det för då kommer jag börja gråta igen ;'( <33

Du vet att jag älskar dig <33

Idag följde jag med Linn till Sadd ;) det var väldigt roligt och vi måste göra det igen! tack så jättemycket för jag fick följa med!

Jag och Sadd på bilden





Imorgon händer inte så mycket, skola som vanligt, sen måste jag nog plugga ;s

nu ska jag duscha sen läsa, är i tredje boken, Eclipse eller Ljudet av ditt hjärta som den heter på svenska ;)

// Matilda <3



Kommentarer
linn

Ja det måste göras om! <3

Lycka till på tisdag!

2009-03-31 @ 14:34:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0