I both hate and like this day ;s

guud! jag skakar så mycket jag fryser ;s sitter med filt om mig till och med ;s

I alla fall, var på dunkers hela dagen idag igen,.nu är vi helt klara med det, näst blir det vernissagen nästa måndag ; ) sen åkte jag 8;an och 21;an hem (a) ahha känns lite onödigt men ja ;P

Jag måste säga att jag hann med väldigt mycket när jag kom hem, först hämtade jag Maja, sen gick vi hem, jag dammsög både uppe och nere, tömde diskmaskinen, bytte lakan i min säng, fixade kvp tidningarna, la i en maskin tvätt och hängde upp den sen och fixade mat till mig och maja ;)

I try to don't care anymore but it's hard and you still make me cry ;'( <3

Ska duscha nu, och ta måånga långa djuupa andetag så jag blir lugn igen ,s



// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0