fel objektiv ;s

Det var meningen att jag skulle köpa min efterlängtade systemkamera idag, Nikon D60, men det blev inte så tyvärr :(

kom till affären och kollade föst,.så va det fel objektiv, det fanns ingen bildstabilisator i det så då ville jag inte ha den,. vi åkte till en annan affär men där va ju inte ens orginal objektivet ;o CP eller vad ;o?

så nej,.det slutar antagligen med att jag köper allting på Rockmains i stan,..ska nog dit på torsdag och kolla om inte mamma har pratat med Ulla om vad som ingick i priset jag fick ;)

nu är jag så sjukt trött,.ska be pappa koppla in den lilla dvd:n så jag kan kolla på film,.det ver sjukt längesen jag gjorde det ;s ska duscha nu, fixa te och rån med smör på (a) haha sen välja en film och kolla på den ;)

Mysigt det låter ellerhur ;) ? ha ha nu blev ni allt avundsjuka! nej skojade bara, måste bara säga att jag fullkomligt älskar caroline af ugglas låt Snälla, snälla,. jag verkligen hatade henne och låten första gången jag hörde den men nu kan jag inte göra annat än älska den,.hon är så himla härlig!! OCH jag är Inte ensam, Christian håller med mig ;) ahha <3

Puss <3 

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0