bra, bättre, bäst ?

Har varit i skolan HELA dagen idag då ;P ahah känns lite ovanligt, vi har ju varit på dunkers nu lite varje dag tror jag den senaste veckan ;)

ganska så tråkigt i skolan idag, hade idrott som förvisso var ganska rolig, vi dansade, men nu känns mitt knä inte så bra ;s

Det känns som att det är dubbelt så stort och ska sprängas vilken minut som helst ;s Aj!

men men, vi vilket fall som helst så gick jag från olympia till stattena och tog bussen hem, mötte pappa i dörren som precis flugit hem från stckholm och nu skulle flyga till irland ;s och öppnade ett brev jag hade fått ; )

hihi, ett brev för en gångs skull som är till mig ;)  det avr från ridhuset och det stod bara information om sommarhästarna ; ) men vi ska på möte där den 23 maj kl 11 och sen hämtar vi hästarna den 17 juni ;) Imorgon är det bara 14 veckor dit ;P

hah ringde morfar som förövrigt bjöd mig på mat, så snart kommer mormor och hämtar mig ;)

trevligt trevligt ;)

fast att jag har sjukt ont i mitt knä så är jag glad nu, gladare än jag var inna iaf,. dagen har gått från bra till bättre, kanske den till och med kan gå från bättre till bäst ; )?

                       

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0