Börjar känna sig hemma ;P

Haha Dunkers idag igen ;) eller nej, inte riktigt för på morgonen var vi i skolan och hade matte kp med Annika, trevligt var det ;)  SEN Dunkers ;)  Man börjar nästan känna sig som hemma där nu ,var det någon som sa idag, och ja, det stämmer faktiskt!

anyway,.fixade nästan hela broschyren idag och imorgon ska vi fixa vår foto "katalog" och venissage inbjudan ;)

Jag, Erica och Emelie gick även till Olympiastadion idag, igen (a) men denna gången bad vi om en gammal sliten boll och dessutom fick vi en sliten tröja,. ;D Vääldigt trevliga är dom där!   var bara tvungen att säga det ;)

sen gick vi också till en som vi trodde var arkitekt vilket visade sig att han inte var men han hjälpte oss ändå ;)


Kollade på tv innan och gick ner och fixade supergod varmchoklad men när jag kom upp ville jag inte ha den längre så mamma fick den ;) ahha nu ska jag duscha,.sen lägga mig och kolla på tv igen

               

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0