Ven med niorna ;)

fy vad jag är förkyld! emma har smittat mig :(  anyway så var alla niorna på Ven idag ;) det var ju faktiskt ganska fin väder även om det var en aning kallt ibland.

vi gick bort till typ andra sidan av ön först och när vi hade typ 1 km kvar stannade emma bussen mitt i vägen och så tog vi den ;P haha smidigt!  vi fick en ny vän också, henrietta döpte vi henne till ;) haha söt var hon!

sen åkte vi buss tillbaka till hamnen och jag och emelie gick bort till bryggan och badade där! ahha nej nu ljög jag, vattnet var ju svin kallt! men jag doppade faktiskt fötterna ;) <3 det var mysigt! <3

tack för en trevlig dag!
nu ska jag dricka te med honung för jag kan knappt prata så ont jag har i halsen, men här är i alla fall lite bilder från idag ;)
         
          This is Henrietta, our new friend !
         
          Emelie´s shoes ;)
         
          This is me and,...
         
          ..this is Emelie ;)
         
          Me, up&down ;p
         
          hihi, my legs (H)
         
          hahahha jag gör en kullerbytta  !! ;P
         
          Ahlgrens bil kö på räcket!!
         
          Emelie & emma och de två turtorduvorna ;) hehehe
         
          någon lyckades även fånga Ida på den bild! ;)
         
          sista bilden, puss ;') <3

// Matilda <3



Kommentarer
Emme <3

Haha, turturduvorna! Jag ser cp ut på den bilden, men den kullerbyttebilden e lätt bäst! haha skrattar fortfarande när jag ser den :P



LOVE U! <3<3

2009-06-09 @ 14:51:21
URL: http://emelieandersoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0