tears on the graduations day ;'( <3

Gud, jag har fortfarande inte förstått att det är sommarlov, har ju varit ledig sedan i torsdags men vädret bidrar ju inte direkt till känslan heller för det är kallt och ruggigt men ändå, jag är ju ledig och kan göra i princip vad jag vill men det hjälper inte.

Avslutningen var så hemsk! Jag & Emelie hade lovat varandra att inte gråta, det gick bra så länge vi var nere på torget och lyssnade på musiken och allt det och sen i basgruppsrumet också, Alice´s "tal" till mig innan jag fick mina betyg handlade till mesta del om Gamleby, vilket gjorde att jag kunde skratta istället för att gråta då. Sen gick vi för att säga hejdå till de andra lärarna och när jag såg Cathrine gråta började jag också,. det var så himla sorgligt!

Kunskapsskolan 2006-2009 <3

         
          Alice, vår lärare, Jag & Emelie <3

         
        Becca, Madde, Natalie, Annika (lärare), Anna, Ida, Emelie, Erica, Jag & Emma <3

Tack till alla som har gjort mina 3 sista år i grundskolan till dem bästa någonsin! Jag älskar er ! <3                    


Och Jätte tack till mina föräldrar! hihi, jag fick 4600 kr för mina betyg, jag är sjukt nöjd, 310 i meritvärde hade jag aldrig räknat med! ;)

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0