The time disappeared

A bit Confused var jag imorse när jag vaknade och såg båda mina avslutningsklänningar hänga på utsidan av min garderob och jag hade för några sekunder total minnesförlust, gamska läskigt faktiskt. Jag kom inte ihåg om vi redan hade varit på avslutningsmiddagen eller inte, men jo, det var vi ju igår kväll, ganska trevligt faktiskt.

Det är sjukt så snabbt tiden går, middagen var över på några miuter vilket egentligen var några timmar och imorgon är det helt plötsligt skolavslutning, tiden bara springer iväg,. Sista avslutningen på kunskapsskolan känns lite sådär, vill ju verkligen inte lämna mina underbara vänner och alla fantastiska lärare som blivit som vänner men det ska samtidigt bli skönt med sommarlov, kunna vila, sova länge, sola, bada och bara ta det lungt, inte stressa, eller i alla fall försöka att inte göra det.

tal om stress så skulle vi idag ha en föreläsning om det i skolan, men då kom det typ 8 personer som försökte hjärnmanipulera oss totalt av sin jävla sekt, scientologi hette sekten tydligen och dem var helt dumma i huvudet ! ursäkta mig men det är min åsikt, ni behöver inte hålla med. Vi satt i alla fall i Arenan från 10 till halv 12 och lyssnade på deras jävla skitsnack och sen fick vi äntligen gå hem !!

Nu har jag varit på bio med Emma, Ida och Emelie och sett The Hangover, ganska rolig faktiskt!

Oj, blev ett ganska långt inlägg idag, men så blir det ibland, tänk om vi nu hade kunnat få tiden att gå långsammare så hade jag inte haft så mycket att berätta på samma gång, ha det bäst och jag ska försöka att inte gråta imorgon på avslutningen men jag lovar, det kommer inte att gå! det blir vattenfast mascara imorgon också.

// Matilda<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0