soldyrkaren

Nu är jag lite brunare (H) haha nej men har solat hela dagen idag och hela dagen igår så lite brun har jag i alla fall blivit ;) men nu är jag trött på solen, det blir för mycket efter ett tag även om jag har poolen att svalka mig i,. FY skäms matilda! Så får man inte säga nu när solen äntligen har kommit fram ordentligt!!

Det blir nog ingen Monti idag, men hennes sår har läkt fint iaf ;) Kör nog ut där imorogn efter jag har varit hos Linnéa ;)

Dagens låt blir denna:
http://www.youtube.com/watch?v=J7-ImzMvEao&feature=related

Nu får jag väl gå ut och sola lite till, haha man måste ju faktiskt passa på när den väl är framme ;)

Ha det bäst i sommarvärmen ;) PUSS <3

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0