shopping without money ;)

klockan är ganska mycket och jag sitter här, pigg som en,..? vad säger man? aja,. anyway, har precis kollet på film med familjen, det var väl mysigt ;)

dagen har tillbringats i skolan från 8 till typ 10, under den tiden städade jag och emelie i princip 2 skåp i hemkunskapssalen och tömde vårt eget skåp ;) hehe, sen åkte vi (jag, emma, emelie och ida) till väla en sväng, skulle kolla på skor,.men det var ju lyckat när jag insåg att mina pengar på kortet var slut och så även kontanterna, Great!
 
vi kollade i alla fall och imorgon ska jag ut med mamma & / eller pappa och köpa skorna och en halsduk as I liked a lot!

Oj! nu började det regna massor utanför! det är tur man har ett fint hus att bo i, tänk på alla stackars fattiga familjer med barn som inte har ens tak över huvudet, fyy vad fruktansvärt! och här sitter jag med värme, rent vatten, stort hus med eget rum, fina möbler, egen tv och egen dator, orrättvist eller vadå?  nej så kan man inte tänka, visst jag har det bra, är lite bortskämd men det är inte mitt fel väl? jag kan ju knappast skämma bort mig själv, eller?

måste bara tillägga att Montoro är bäst, finast och vackrast! haha nej men bäst är hon, vi hoppade 1,20 m igår i hoppspecialen, hon var superduktig min lilla tjej! <3

nu får jag väl hitta på någonting annat, kolla på en annan film kanske? jag börjar ju inte förrän 9,30 imorgon så det är lugnt, sovmorgon skadar absolut inte !! 

ha det bra kära läsare (om det finns några) puss
<33

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0