Rödvin?

Hon är för go min tjej, enda stoet i hagen och då måste man ju visa sig tuff mot grabbarna ;P haha lite bitchig var hon allt mot dem!  Men dem har det så bra! ååh vad dem njuter av att bara få vara hästar och gå i den stora hagen och äta gräs hela dagarna! Inga äckliga fästingar hade hon fått heller, väldigt bra tycker jag men hon hade dock ett sår på insidan av höger bakben ;/ Men jag tvättade det och tog på lite salva så hoppas vi det blir bra ;) Hon blev även rädd för deras påfågel som visade upp sig idag, haha ;)

         
          Monti, min sötnos! <3


Det känns som att jag har badat i rödvin, vilket jag självklart inte har men däremot lyckades pappa spilla typ hela sitt glas över mig! Tack för omtanken men jag dricker helst ur glas!

Nu ska jag kolla på tv, eller film, jag är så himla trött! Puss!

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0