Ögonlocken stängs nästan

Sitter här i soffan i mitt nystädade rum och hade kunnat somna vilken sekund som helst! Det är inte klokt vad jag är trött och inte gick jag upp tidigt imorse heller. Mina ben gör väldigt ont av någon anledning och mitt knä som jag "slog" i botten av poolen igår gör också ont.

Nej nu får jag sluta klaga! Körde ut till Linnea innan idag och var med henne ett tag, det var trevligt, längesedan vi träffades nu<3 Det var också första gången jag körde Moppe så "långt" detta året ;) haha!

Körde och kollade till Monti innan jag körde hem och hon har tappat en framsko :( men hovslagaren skulle ringa mig imorgon så kan jag prata med henne om det då också.

Imorgon kommer Rebecka hit ;) trevligt! <3

Nu ska jag nog gå och lägga mig och kolla på en film eller något annat bra på tv innan jag somnar med datorn i knäet, Puss och Godnatt! <3

// Matilda <3


Kommentarer
Erica (:

sakanr dig gumman <3 vi får bara träffas snart <33

2009-06-25 @ 16:18:01
Anna

vi måste ses snart :D <3

2009-07-01 @ 13:20:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0