Flum - "Badrum, Badrum"

haha ja Emelie, nu fick du verkligen ett bra tillfälle till din komentar "Badrum, Badrum" haha eller vad tycker du? <3

Nej men dagen-natten-dagen har varit sjukt rolig! haha mysigt igår, spelade spel och massa sånt sen vet jag inte hur vi fick tiden att gå men sen gick vi en "morgonpromenad" vid 4 imorse ;) hehe, det var väl mysigt!

      stortorget är inte precis livfullt typ halv 5 på morgonen ;p
       Stortorget är ganska folktomt vid 04:30 på morgonen ;p

och stackars emma var den enda som sen kollade på film, vi andra sov typ (H) <3

aja, så kan det gå men kul var det i alla fall!!  
 jag älskar er, tack för igår och idag <33



Imorgon ska man till Ven med skolan ;)  trevligt ,fast tyvärr ska det bli dåligt väder :(  men vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa!  hyra cyklar kanske? ja, det är ju klart man ska göra om det är bra väder ;)

Tisdag bjuder på turneringar av olika slag i skolan eller i parken ;) och senare på kvällen ska man på avslutningsmiddag på jacob hansens hus ;')

Onsdag är sista dagen i skolan typ, då blir det grillning på gröningen hela dagen ;p

Torsdag är det skolavslutning! Sommarlov! kan inte förstå det men det är samtidigt väldigt sorgligt, vattenfast mascara måste inköpas !! och helst innan tisdag på avslutningsmiddagen också för det kommer bli väldigt mycket tårar <3

      jag & syster igår på båten ;) <3
      Jag & syster på båten igår ;) <3

Nu ska jag duscha sen sova, är vääldigt trött ;P ahha godnatt! <3

// Matilda <3


Kommentarer
Amanda Palmquist

Gulliga ni är! ;) Saknar er kram amanda <3

2009-06-08 @ 22:11:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0