Första dagarna som 16 åring ;)

Ska snart åka med pappa, fixa lite saker och tanka bilen inför imorogn ;)  Ush ikväll måste man ställa klockan, typ första gången på sommarlovet, känns lite sådär :/ men Hovlslagaren kommer redan halv 9 och sen ska vi köra direkt till Hästveda marknad. Någon som har varit där innan och kan berätta lite?

I måndags (min föelsedag för alla som inte vet) kom delar av släkten från Blekinge, tyvärr stannade dom inte över natten för dom hade hunden hemma. Sen när vi åt ringde det på dörren och där stod Emelie & Emma med en tårta i handen och sjöng för mig !! Så överraskad jag blev och superglad !! ;D Ni är så himla snälla! Tack <33 Sen kom även min morbror och hans familj och sjöng och gav mig presenter och tillsist kom även mormor med lite choklad för jag fick ju present av henne i lördags ;)

      
       Hihi, jag är iaf 16 år på denna bilden även om den inte är speciellt snygg ;)


Har jag berättat vad jag fick? Nu får ni i alla fall veta igen ;P Jag fick 2 jättefina berlocker till halsband av märket Pearls for girls, ett Thomas Sabo armband och 2 berlocker i form av en flip flop sandal och ett fyrklöver, Presentkort på väla och jättemycket pengar ;) Och min LCD TV fast den har jag haft några månader nu ;)

      
       Denna tårtan hade Emma & Emelie bakat till mig ! <33

Igår var jag på väla och köpte ett Thomas Sabo halsband och en berlock till det, en pusselbit där det står does it fit. Superfint! <3

         
          Mitt nya Thomas Sabo Halsband ;)

Idag har jag gått i mina pyjamas shorts hela dagen nästan, har varit väldigt trött men tillslut fick jag byta kläder för jag var tvungen att köra till hööks och byta Montis boots till en mindre storlek.

Ja, det blev en del text idag märkte jag, aja hoppas ni orkat läsa, Puss Puss <3


// Matilda <3


 



Kommentarer
Jenny

Hej bara undra den tårtan ser skitgod ut, du vet inte vad för recept dem har använt eller?;)

2009-07-19 @ 23:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0