Mycket har hänt

Oj, en vecka sedan jag bloggade senast? gud vad tiden springer iväg!
Just nu sitter jag inne, känner inte riktigt för att vara ute idag, lite synd med tanke på att det är så fint väder men jag får väl gå ut och doppa mig i poolen sen.

         

De senaste dagarna har inte hänt speciellt mycket, eller jo, först var ju mammas kusin här med sin familj och hälsade på, dem köpte fyrhjulingen till wiliam, kommer sakna den ;P men man får se det som att jag nu kanske får lite bättre plats till min moppe i garaget ;) Sen var ju mikael här en dag med sina 2 pojkar och hälsade på ;) jag gillar deras göteborgska (H) 

Jag har varit med Linnea 2 dagar hos hennes häst Magnum och där har jag fått rida den underbara hästen Pärla (Poetics Blond Pearl) hon är bara super fiin! Och sen var Elin och hälsade på Poppe och jag och Linnea har ridit ut på Poppe och Monti ;)

Ja, mycket har hänt fakstiskt och vi kanske kör till Blekinge till helgen för maja ska lämnas där, får se om jag följer med. Det känns som att det här med resan till Dalarna blir längre och längre fram, men det skadar inte mig, vill ändå inte följa med ;P

På onsdag ska jag och Monti åka och träna för Tomas Hammar ;) Ska bli riktigt kul faktiskt ;) Och tack Linnea för att vi får låna er transport ;) <3

senare ska jag ut till henne, tänkte hoppa lite i paddocken faktiskt, ska bli kul att se hur pigg hon blir ;P
         

Puss ;) <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0