090720

Nu sitter jag här inne i mörkret, mina rullgardiner är av vana inte upprullade än men nu är det ingen sol längre så nu kan dom få åka upp ;)

Jag tycker det kan regna lite igen, det är ganska mysigt när man hör hur det smattrar utanför och man själv sitter inne och kollar på tv / film eller lyssnar på lite musik. Det var kanske mindre trevligt att det regnade när jag körde moppe,.. nu kom lille Hasse uppklättrande på min axel och spinner förfullt <3 ,... jo att det regnade när jag körde moppe och sen red var ju mindre kul men det är inte mycket att göra åt saken. Vi red i alla fall först ut en liten runda sen hoppade vi i paddocken, Monti var super duper duktig idag igen ! <3

Pappa är i London nu, han åkte imorse, han har frågat om jag ville följa med och jag ångrar lite att jag inte gjorde det, det hade varit kul, men jag tänkte att det inte hade varit så kul att gå där själv medan han jobbade så jag följde inte med ;s

nej just nu har jag inte mer att skriva, skriver kanske mer ikväll ;)

Puss

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0