confused ;s

Jag är trött, besviken och varm, allt är tråkigt för tillfället ;( Jag vill gå ut och gå en runda, få frisk luft och få rensa tankarna lite.

Det låter nog konstigt men jag vill att det ska vara vår igen, vi ska gå i skolan och allt ska vara som vanligt, vardagsrutiner, då var allt bra för det mesta, nu är det,..jag vet inte,.konstigt ;s ?

Men nu går det inte att spola tillbaka tiden så jag får lära mig att leva i nuet helt enkelt,.

                                                                       

Snart kommer pappa hem från England, varför skriver jag det här? jag är förvirrad ;s
Han ska i alla fall köra mig och Monti till lundåkra imorgon kväll när vi ska träna, det ska bli kul ;)

Jag har väldigt stor beslutsamhetsångest, jag får rida Lekt så mycket jag vill, han är D-ponny och världens gulligaste men jag kan inte tävla med honom, inte än på ett tag i alla fall om det överhuvudtaget går och därför rider jag kvar på ridskolan och betalar massor med pengar för 2 lektioner i veckan där jag inte får tillräcligt med hjälp? Ja, det gör jag antagligen och det är enbart för att jag ska få tävla med Monti för hon är finast och bäst!   Jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska göra ;s  Enklast hade varit att köpa Monti men det går antagligen varken mina föräldrar eller Åsa med på ;s

           


Ikväll ska jag lägga mig tidigt, försöka i alla fall ;) Puss ! <3

// Matilda <3


Kommentarer
emma lundblad

om du tycker att dt hjälper eller att du bara vill ,

så kan du komma ut till timon när som helst .

han saknar dig :/

dt e bara till att ringa innan för jag e där ute 24/7 xd

men kan du inte komma ut nu i veckan ? :) <3

2009-07-21 @ 23:45:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0