Hoppträning ;)

Nu är jag hemma från träningen,.eller jag har varit hemma i ungefär 2,5 timme. Monti är verkligen världens bästa!

När vi skulle lasta henne bråkade hon en aning men hon gick in tillsist och sen kom vi fram och hon var hur snäll somhelst!  Vi hoppade och det gick jättebra! Jag är supernöjd och det var kul att få vara med! Sen skulle vi ju då lasta igen och det var inte populärt men det gick också tillslut efter mycket övertalning ;P

Här kommer lite bilder från träningen, det är pappa som har fotat ;P

              

              

              

              

Det slutade precis regna när vi skulle hoppa så vi slapp rida i regnet ;)  Tack Sara för att du fixade så jag fick vara med och tack Linnea för vi fick låna er transport och tack pappa för att du körde mig <3

Massa Kärlek på Monti <33

// Matilda <3


Kommentarer
emma lundblad

aw, monti <333

hon e så fin :)

eller NI e fina :D

ni passar verkligen :D <3

2009-07-24 @ 16:07:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0