Duggregn?

Duggregnar kan man säga att det gör på mitt rum, utanför fönstret Ösregnar det! Men eftersom jag ville vädra innan öppnade jag mitt fönster och nu stänker det in så jag nästan blir blöt!
Hur kan det regna in tänker ni men jo, eftersom vi har sånna "onormala" fönster som öppnas rakt ut åt sidan och som man sedan haspar,.förstår ni överhuvudtaget vad jag menar ;P? haha nej jag ger upp, men anyway så blir jag blöt och glovet likaså!

         

Festivalen ikväll då? Nej jag tror inte det, inte riktigt min grej.
Ni får tycka att jag är konstig men jag kan inte hjälpa det, jag har klaustrofobi bland så mycket folk, jag blir yr, kan inte koncentrera mig på att ens snacka med vänner och får tillslut panik ;s Men jag får se, kanske åker ner där en liten stund för att träffa iaf några av mina vänner <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0