16 minutes to my 16th birthday

Jag har 16 minuter på mig att skriva detta inlägget innan jag fyller år så det är bäst att jag skyndar mig!

Åkte ner en runda i stan med Emma och Emelie innan idag ;) det var mysigt, har inte träffat dem sedan skolavslutningen :/ tack  för idag <3

Nu fick jag ett sms av Emma, och Emelie gissar jag också är med på det, hihi måste läsa,.. "vi vill ge dig 3 olika upplevelser istället för en present :) :)"

Innan fick jag ett där det stod att jag skulle få en upplevelse på onsdag och att jag inte skulle planera in någonting annan då, haha, ja låter spännande, man vet aldrig vad dem 2 hittar på för någonting ;)

Sista dagen jag är 15 år då,. känns inte sådär speciellt tycket jag, ahha jag gillar inte riktigt att fylla år längre har jag märkt ;P Igår var vi a alla fall på kalas hos min kusin Ebba som blev 9 år och då firades även jag ;) fick pengar och jättefina berlocker till halsband ;) Har ju fått min LCD TV för någon månad sedan som var en tidigt present så jag får se vad mina föräldraar mer har hittat på till mig i år ;) 

Bara 9 minuter kvar, oj, skynda, skynda!

Imorgon kommer delar av släkten från Blekinge ;) och kanske även min morbror och hans familj ;) Presenter är aldrig fel i alla fall ;)

     
     Sista bilden ni får på mig som 15 år, haha sen får jag väl ta några nya bilder ;)

Nu har jag faktiskt 4 minuter kvar, men ska jag kanske hinna publicera det ocskå är det kasnke bäst att sluta nu!

Puss & Kram ! <3

// Matilda <3


Kommentarer
Anna

Grattis! några minuter back kanske men bättre sent än aldrig :)

2009-07-07 @ 00:10:09
URL: http://iffy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0