Soffa ;D <3

Sitter just nu i min nya svarta fotölj / soffa (: den är super skön!!

Va i stan idag med Emma <3 vi började med att dricka varm choklad på expresso house, sen gick vi i några affärer men det va svin kallt så vi åkte till väla ist ;)  Gick där ett tag och jag köpte en tröja, 2 linnen och 3 koftor (: tyvärr var bara ena linnet och ena koftan på rea men skitsamma ;P

hahah så pinsamt det var när vi skulle gå på bussen i stan så funkade inte mitt skolbusskort (a) haha men Emmas funkade ;o jaja, iaf så sa han att jag fick åka med honom dit men han visste inte hur jag skulle komma hem, haha jag bara nej ingen fara jag ringer min pappa då xD

Följde med mamma & pappa till åstorp för dom skulle kolla på nya sängar (: hittade en skitsnygg dux fotölj men jag kallar den soffa ;P och den sitter jag i just nu (a) jag fick den av dom, den är värd 13 000 kr ;o  Tack så jättemycket, jag älskar er!! <3

Vi körde till lilla gammlamormor och fikade sen (: jag fick receptet på hennes enormt goda bullar som jag bara älskar!!

aja, just nu är det lite trångt på mitt rum, har lixom 2 soffor nu (a) ahah fast min kära gamla klump ska ut på annons imorgon ;D

Jag tänkte ut och springa idag haha dream on kan jag ju bara säga!! har sjukt ont i mitt knä, har gått förmycket idag :( först gick i stan, sen v'la sen från bussen hem, sen inne i möbelaffären och där va en massa trappor och små "backar" upp och i möbelaffären typ bara vek mitt knä sig en gång! fy vad läskigt det va ;o ! jag måste åka och kolla mitt knä nu någon dag ;s

nej nu ska jag sova hade jag tänkt puss & kram ! <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0