Måndag ;P

sitter här i min älskade soffa med datorn i knäet, lyssnar på musik och glor på tv och funderar på att gå ner och fixa te (a) haha ja det gör jag nog, snart ;P




Det var ganska så kul i skolan idag (:  hahaha Annika e fan inte klok!!  hon e bara för rolig asså, jag och Emelie dog nästan av skratt, haha det var sjukt  kul ;D

var inte alls så deppig som jag trodde jag skulle vara i skolan, blev det när jag kom hem ist  :'(  <3

jag vill seriöst kolla på film nu men dvd skiten e ju sönder och jag har inte fått någon ny så det blir lite svårt :(

ush imorgon blir det bara plugga :/ målaren som ska måla nere kommer så måste jag va hemma och då kan jag lika gärna plugga  ;s  :/

jag har riktigt ont i mitt knä just nu, trodde det var på väg bort för jag har inte haft så ont på några dagar men igår och idag har det gjort riktigt ont :(  har ju idrott imorgon i skolan så jag måste leta upp knä bandage saken att ha på så den förhoppningsvis hjälper ;s hade jag varit smart hade jga skippat idrotten haha men jag vill va med (a) ;P

nej nu ska jag ner och hämta Te och Glass (H)

See ya'




// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0