Stress :s

Okej, idag har det hänt ganska mycket, eller nej det har det nog egentligen inte men, men, Måste bara säga att det var svinkallt ute idag! Tänkte faktiskt jag skulle ut och springa en liten runda idag, det var nog tur jag inte gjorde det för jag har ont i mitt knä utan att ha sprungit :(

jag känner att jag börjar få städ manni, not good ;s men det blir ju rent och fin iaf ;) undrar bara hur jag ska hinna med allt när skolan börjar igen. Jag börjar redan känna av stressen, skolan, plugga, städa, stallet, vännerna, sen vill jag helst träna någon dag också ;s    Ush, jag vet inte varför jag stressar så, har bara så stor press på mig själv, vill få bra betyg, komma in på Johanneshedberg helst, vill umgås med vänner, vill rida mer. Detta året ska jag verkligen inte stressa så som jag har gjort innan, jag ska äta ordentligt med mat om jag så måste ta med mig mat till skolan eftersom där är så äcklig mat! ursäkta, jag lovar att tänka och vara possitiv men det går verkligen inte med den maten!, jag ska iaf äta frukost varje dag, börja cykla till skolan när det blir bättre väder!?!  Det måste jag förhoppningsvis må bättre av, inte alltid ha ont i huvudet och vara så himla trött  ;s

Nej nu räcker det med saker jag ska göra ;P haha kollade på typ halva jönnssonligan, sen gick Bring it on: all or nothing den är bara så bra! sen kollade jag på Bones och sen blev det You, Me and Dupree, ahha den var ganska rolig! och nu kollar jag på scrubs, det är också ganska roligt!!

Mitt huvud dunkar som fan men imorgon blir det iaf stan med Emma ;D <33

See ya'

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0