skola (:

Kom hem från skolan för ett tag sen, e hungrig så jag måste äta någonting, maten va fan kall i skolan ;o !!!

aja det var ganska kul att komma till skolan idag faktiskt (: haha fast vi hade uppsatsskrivning på morgonen så var det helt okej ändå ;P  min fick typ handla om en liten tjej som flydde från krig i sin by och det slutade med att hon bodde med sin mormor i sverige (: den var inte speciellt bra men vad gör man när man sitter där och har tidspress och så ska man först komma på ett ämne att skriva om, jaja e ganska nöjd för jag brukar få totalt hjärnsläpp (:

Fick veta när vi har alla NP också, nu har vi ju även i NO, ush så hemsk men jaja det går säker bra ;D haha eller inte ;P

Ska med madde till sickan idag, det var längesen, ska blir kul!

jag fick seriöst panik innan när jag kom hem!  jag startade datorn och senhade jga ju fått världesn finaste armband av emelie idag som jag hade på mig. Jag tänkte ju inte på att det var megneter på det så jag la armen/handleden på datorn som alltid annars men så bara slocknade den !! aaaahh ;o panik asså!!



för er som inte vet så råkade jag nämligen lägga mitt kamerafordal med magnet på datorns sida där håddisken sitter så den avmagnitiserades :(  den var verkligen helt död den gången.

fatta vilken panik jag fick nu då! skärmen bara slocknade precis som förra men sist dog datorn direkt så nu kunde jag bara starta om den, hoppas det inte har hänt något annan mindre med den för då blir jag fan jävligt arg!!  jag hade seriöst inte klarat mig utan min dator några dagar ;s  vadå beroende ?? ahha (a)

förresten! (:  mitt busskort som inte har fungerat innan fungerade idag när jag skulle åka hem!! wiie så glad jag blev ;D

måste bara skriva att jag faktiskt gick till skolsköterskan idag med mitt knä (: haha hade "tyvärr" inte ont i det just då men hon tyckte iaf att jag skulle gå till en sjukgymnast ;D
igår var jag ute och gick en runda på typ 1 timme och jag fick inte ont i mitt knä då ;D e så glad (:

får se hur det går imorgon på idrotten med knäet ;s annars får jag göra specialövningar med Emma (: <3

nu ska jag äta något innan jag svälter (: ha det bra (:

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0