Scrubs (H)

Känner mig lite halvt mobbad just nu, hehe, sitter här i min nya underbara soffa med min älg-filt och väntar på att scrubs ska börja ;P

Många börjar skolan imorgon men jag börjar inte förrän på måndag ;D Känns ganska skönt med några extra dagar (: 

Imorgon ska jag följa med Bea till Mini ;D <3 sen va med henne efter det också :D <3 <3 ska ta tåget dit 12:34 haha var bara tvungen att skriva det här så jag inte glömmer det ;P

Hade Montoro i hoppspecialen, gick väldigt bra i början innan vi hade galopperat, sen blevd et fan katastrof, hon sprang som in i och jag kunde knappt kontrollera henne ;s gick inte så värst bra och övningen gick ut på att Travhoppa också, wiie!!! favorit övning!! eller inte ;o   aja, hon e bäst ändå, love her <3  Nästa vecka går det bättre! 

NU, just bara för att vänsterfoten också gör ont ska jag antagligen röntga den och höger knäet på fredag haha känner mig stolt att jag äntligen tagit tag i det här skitet, aja får se om dom har tid annars får det bli en annan dag men nu måste det göras!

kör fortfarnade med pappas mobilabredband för er som vill veta för den trådlösa skiten vill inte fungera på mitt rum och jag orkar inte ha sladd (a)

har just nu kommit fram till att jag måste ta 220 från berga klockan 12:03 för att träffa bea på knutan 20 över imorgon (: haha nu ska jag ladda min kamera sen kolla på scrubs och sen sova !

Nattisnuffsan som jojo säger ;P

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0