Emelie & Emma <3

Jag älskar er Emma och Emelie !! ♥

Fick be min morbror att köra mig till stallet idag, Fick rida min Montoro <3<3 gick helt okej ;)

Sen blev det hem till Emelie och träffa Emma där också ;D hade väldigt trevligt (:, köppte kladdkaka och värmde i micron haha ;P den va faktiskt god!

vi kollade på en film som va typ 3 timmar lång fast i olika avsnitt, den va typ lite dålig men man ville ändå se den ;P  aja,sen mitt i filmen stoppade vi och gick till bogarts för att köpa godis ;P men jag blev bara äcklad när vi kom in, haha det va vell iofs ganksa bra för då äter jag ju inte så mycket godis, men ändå:P 

sen gick vi hem till emelie igen, ååh!!, men ja skit samma, behöver inte ta upp det här, Emma satt och kastade godis på mig och ja, vi behöver ju inte gå in på detaljer ;P men sen iaf började Emelie också :P      

det bara vände från jävligt bra, kul att möjligt possitivt till så dåligt det kan bli och så negativt det kan bli på några sekunder ;'(

nu e jag så sjukt arg, sur, ledsen, ja allt man kan vara ;'( </3 men jaja, vi får vell se hur det går ;/ <3  ;'(

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0