Dunkers (:

Har varit på dunkers med fotogruppen hela dagen idag (: det var trevligt ;P  skulle varit där 9 men eftersom jag sov hos Emelie och vi va trötta ovh missade bussen kom vi inte förrän halv 10 (a) men men, det va bara ida som väntade så sen när vi kom fixade vi lite med bilderna och mejlade Pelle och sånt (:  Sen fikade vi på Ebba's ;D  trevligt, trevligt (: <3

Vid 1 kom resten eler typ, madde, rebecca och adelina kom, erre och anna va sjuka ;/  Anja gick igenom text skrivning sen gick vi i utställningar ;D

igår hade jag sånt "sätta mål, utveklingssamtal" typ med alice och pappa  ;/ ååh damp på dom seriöst!! orkar inte skriva men jag blev arg iaf ;o sluta klaga för helvete ;o !!

då åt jag även på Ebba's med Emelie och Emma (: sen sov jag hos Emelie och vi spelade nintendo DS typ hela kvällen (a) haha sen kom vi på världens bästa idé och gjorde massa planer och sånt, fan vad bäst vi e (H)

måste bara skriva att min soffa såldes igår och hämtades idag så nu e klumpen borta (H) och en sak till ,
iih !! älska Gamleby !! (H)


Imorgon blir det stallet och rida cirrus antagligen :/  sen hem till Emelie, Emma kommer också och erica om hon inte e sjuk ;s, trevligt kommer det bli (: <3

nu ska jag hitta på något annat (: ha det bra ! (: <3

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0