Gymnasievalet ;s

Detta e läskigt, jag vet knappt vad jag ska söka till för gymnasier ;s Det blir nog Johannes Hedberg, Företagsgymnasiet och sen som tredjeval väljer jag nog LBS, Procivitas eller Kunskaps gymnasiet bra för sakens skull.

Idag i skolan fick vi matte coach, tack så mycket Annika !!! ;D <3 haha men sen var vi tvungna att gå för vi skulle ha idrott :/
Vi dansade någon konstig dans, haha ganska kul men jobbigt plus att jag hade extremt ont i knäet :/ men skit samma ;P knä bandage saken hjälpte lite så jag ska ha den imorgon ocskå (:

Imorgon i skolan ska det vara workshop dag så alltså blir det ingen skola utan bara plugga hemma, ganska så nice faktiskt (:  sooov morgon imorgn (H)

asså jag måste bara skriva en sak till sen ska jag se om min dator vill vara snäll och inte dampa när jag kollar på film i den (:

iiiiihh asså jag bara älskar Gamleby mest !!!
Asså det måste gå Emelie!? annars kommer vi på något annat sätt ;)



ååh ge min sommar nu! eller i alla fall besked på hur sommaren kommer se ut med vilka hästar, kan knappt vänta längre, längtar som fan !!! ;D ;D

God Natt (:

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0