Tråkig :/ ?

Just nu känner jag att min blogg är väldigt väldigt tråkig, men jag orkar verkligen inte lära mig hur man fixar å sånt, får hitta någon som redan kan som vill hjälpa mig någon dag ;P  (:

Innan idag var jag ju världens smartsate (H) jag kom på helt själv att jag hade råkat stänga av knappen på sidan av datorn som tar emot internet saken och det har därför inte fungerat (a) haha jaja, nu funkar det i all fall igen (H)

Nu har jag väldigt ont i mitt knä eftersom jag tänkte att det kunde vara bra träning för knäet om jag cyklade till stallet innan idag istället för att köra moppe, haha men nej det var det ju tydligen inte, och ännu smartare var jag när jag tänkte jogga till skolan för att hämta min syster men sen tänkte jag efter lite och då cyklade faktiskt dit istället, kanske inte bra det heller men absolut mycket bättre ;)

som sagt var jag i stallet lite innan, fotade lite och så, min älskade tös (Montoro för er som inte vet) var ute i hagen så några fina foton blev det (: 

Imorgon blir det stallet igen, dressyr blir det nog, vill helst ha Montoro men får se vem jag får (:  sen blir det Höganas, ska hem till Anna och ha det mysigt och träffa alla (: <3

Funderar på att anmäla mig till klubb dressyrtävlingen med timon, LC:1 eller LB:1 ;s?
aja får se, nu ska jag iaf kolla på film (:

 


ganska gammal bild på mig men den får duga, vill ni inte se så kolla inte (:  Montoro hunny, love you <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0