Tjejen (: <3

Är det bara jag som fryser ;s ? jag fryser iaf väldigt mycket ;s  men snart ska jag med pappa och hämta de nya sängarna i åstorp hade jag tänkt :s eller ska jag vara hemme och plugga ist :s ??

nej jag följer nog med honom, (a)

Va på dunkers idag, välsigt trevligt (: planerade vår del av utställningen och lite med bilderna (:

Imorgon blir det stallet och förhoppningsvis rida vilgot ;D <3 haha sen på söndag ska jag tävla dressyr med Timon ;s får se hu det går, men ja, det ska iaf bli ganksa så kul  (:

måste bara skriva att det gick såå himla bra i onsdags när jag hoppade bana med tjejen ;D <3 älskar henne <3 hon var lugn och jag kunde kontrollera hennes galopp för en gångs skull och ja, jag är verkligen supre nöjd !! ;D <3<3

                                      

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0