Snow flakes ;)

Vädret kan vara märkligt ibland, följde med pappa och anton till Klippan för dom skulle köpa något till Antons radiostyrda bil, iaf, i den lilla affären hade dom en super gullig lite kattunge! Jättesöt verkligen, den sprang och lekte bland kartongerna och tomtarna i skyltfönstret (: <3
Sen köpte vi fika inne på konditoriet hjärtat och tog med till mormor & morfar i deras stuga, ahha den ser ut som värsta millitäranläggningen ;P Morfar ska bygga om stugan till ett hus och han har satt upp nya väggar runt den lilla stugan inklädda i gröna pressenningar!, aja det ser rätt roligt ut men mysigt är där iaf ;P

Det snöade förfullt i klippan och örkelljunga, det var helt vitt, säkert 2-3 cm låg på marken, sen kom vi hem till helsingborg igen ioch då var här värsta stormen här, det blåste som fan och regnade, skitväder!

I don't like this :/

Året har ju inte börjat speciellt bra för mig, för det första var jag sjuk, för det andra har jag fortfarande ont i mitt knä så jag kan inte ut och träna som jag så gärna vill och för det tredje är jag bara helt negativ till allt, jag skulle ju tänka possitivt vad hände med det egentligen och det är bara den 3 januari idag ??

jaja det kanske ändrar sig, imorgon vet jag inte vad som händer men på måndag blir det stan med Emma ;D <3 sen träffa Bea någon dag och Rebecka också kanske? sen ska jag ju faktiskt rida och förhoppningsvis Montoro på onsdag (:
har för mig att jag skulle göra något på tisdag men kommer inte ihåg vad det var ;s? aja det är duktigt (a) ahha ;P

Innan idag var jag så himla duktig (a) jag höll på att svälta eftersom ingen gjorde någon mat!? dom hade bestämt att vi skulle äta tacos och tillslut var jag så hungrig att jag gick ner och gjorde allt själv, visst var det bra! ;D kanske inte världens mest avancerade men ändå ;D

Min dvd total vägrar att fungera och jag blir så arg! jag som skulle kollat på film! Imorgon ska jag tvinga pappa att köpa ny till mig (a)

Jag har hittat en supermysig gård vid hallandsåsen men det är tyvärr lite långt att flytta tycker jag, haha ursäkta mig att jag hemskt gärna vill flytta från vårt mysiga hus till en gård men ja, så är det!

Jag hade så tråkigt igårkväll för filmen som gick på tv var jätte trist och jag var var sur på min dvd (a) haha men sen blev jag bara så himla glad, kan inte beskriva det! jag tror inte du förstår hur mycket det betyder men thank you hunny <33

Jag vill åka utomland nu, är avundsjuk på Emelie som åkte till Spanien idag men hon ska sola åt mig också har hon lovat (: okej det behöver inte vara utomland, fast det hade ju varit väldigt trevligt med lite sol och bad men typ Göteborg eller Stockholm hade också varit okej just nu, vill bara bort härifrån ett tag, några dagar eller så.




// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0