sjuk ;(

Hade fruktansvärd huvudvärk imorse när jag vaknade, så det blev att vara hemma från skolan idag, kollade vilket land jag ska välja till uppdraget i SO och nu väljer jag mellan Guatemala, Indien, Saudiarebien, Canada och Bolivia får se vilket det blir (: 

även om jag är sjuk kan jag inte missa en hoppspecial lektion ;P  det gick riktigt bra idag faktiskt ;) hade någon övning som man skulle hoppa som glasögon haha, ganska komplicerad men det gick mycket bättre än jag förväntade mig!!



Jag vill ha både Timon och Montoro i sommar ;s får se hur det går med den saken ;s

Snackade med Molly idag och en D-ponny i hennes stall ville ha medryttare (: hon skulle prata med ägaren så får vi se sen ;D blev jätteglad när hon sa det (:

Nu ska jag sova, eller iaf kolla på tv eller något!

See ya'

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0