Possitiva vibbar (H)

Idag känner jag att jag har varit överdrivet possitiv och vänlig ;P haha jaja det skadar ju inte precis ;P

Sov hos Emelie från igår till idag, väldigt trevligt ;D Igår var det även öppet hus på skolan för blivande 6:or så vi va guider, ingen engelska den här gången dock  ;P

Va på dunkers med fotogruppen idag på förmiddagen och planerade och sånt, sen såg vi Pelle och skulle gå och skälla på honom för, ja skit samma, men då såg vi att han guidade runt henrik larsson där så vi gjorde aldrig det ;P hahah ganska så kul när vi såg att det var henke och städarna va också väldigt roliga då :P ahahah nej nu snackar jag för mycket ;P

iaf, vi åt baguette på mästerlivs för vi orkade inte gå någon annans stans i den jäva stormen, och sen lyckades jag och emelie tappa bort ida, erica och rebecca på väg till skolan ahhahaha xD
vi hade sånt förberedelse sak till NP i svenska, sen gick jag och Emelie ner och va sociala med Annika (H)

jag kommer på mig själv med att jag typ snackar så jävla fort att jag bara säger halva ord ibland och ahha ja det e lite kul ;P

men ååh så arg jag blev igår ;o va och kollade mitt knä men han bara nej det e helt normalt och du kan ha ont i det flera år till, om det gör jätte ont kan du ju alltid ta en impen.           hallå ;o ;O idiot!!!!!  han tror jag ska gå och ha så här ont i flera år till ;O  NEJ!!!!!! ska gå till någon annan läkare nu!

orkar inte tänka negativt längre nu, dagen har verkligen varit såå possitiv och det possitiva har inte gjort plats för något negativt som du, du, du ;o ;'( <3 alls idag,.. nästan iaf (: 

asså jag hade verkligen kunnat skriva hur mycket som helst just nu, känner att jag e överdrivet hyper , haha ;P

måste bara skriva att vi i dunkers projektet typ blev inbjudna till sån utställning om framtiden i helsingborg som vi antagligen ska gå på den 2 februari ;D skit kul, och så ska vi ju till kronborg på onsdag ;D

nej nu måste jag gå ner och hjälpa till med maten innan dom blir sura haha ha det bra puss !! ;D <3

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0