Måndag igen (:

Skolan idag igen då ! blev ingen matte coach, sakna !!! :( blev Sv Kp ist, ganska okej faktiskt cp novell bi analysearde, helt plötsligt bara va tjejerna änglar ;d haha jaja that's life (H)

satt igår kväll och funderade på vilka gymnasie jag ska välja som andra och tredje val ;s  första blir iaf Johannes Hedberg (:

va gudie på skolans öppethus idag igen för blivande 6:or (: ganska roligt ;D ahha kände att jag trivs med sånt, snackar typ på hela tiden (a) men ja det var kul ;D

vad händer imorgn ;s?  idrott i skolan, pga. mitt knä blir det nog special övningar med Emma ;) <3  idag och lite igår känns det som att knäet e helt bort dommnat och cp :s men det har inte gjort så ont som jag har haft innan iaf (:

nej nog pratat om mitt knä ;P asså jag känner mig lite onödig men jag måste verkligen bädda min säng nu (a) kan inte gå och lägga mig i en obäddad säng, det fungerar bara inte ;P

snackade precis med emelie på msn och jag blev såå glad !!! Hoppashoppashoppas !! iiiihh <3<3<3

nej nu ska jag inte vara hyper ;P ahha men fan vad kul om vi får asså!! imorgon ska jag med Emelie till satllet, tänkte fota lite och dessutom får man ju träffa både tjejen och timpen <3

nu ska jag sova, eller kanske kolla på film om jag lyckas övertala mamma och pappa att kolla på stora tv:n ;D

Godnatt !! <3

// Matilda <3


Kommentarer
Emelie

Shit Matilda! Läste nyss detta inlägg från januari 2009! Helt galet! Det var precis när vi fått för oss att vi skulle praoa i gamleby! Riktigt sjukt! Åh det va så galet roligt! <3<3<3

2011-12-21 @ 22:41:56
URL: http://byempem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0