fortfarande lov (H)

Jag är så sjukt irriterad just nu! Ingenting vill ju fan fungera ;o Bilden och färgen på tv:n dampar som vanligt, dvd fungerar fortfarande inte, boxen vägrar visa information, internet vill inte fungera på mitt rum och tar jag sladden bara hackar den, och nu använder jag det mobilabredbandet med det har fan damp det med ;o ååh så sur jag blir!!

Innan idag var jag med Bea, vi åkte till Mini och alla dom andra hästarna, sen åkte vi hem till henne och kollade på HSM2 (: <3 det var trevligt (: <3

Nu sitter jag här i min fortfarande lika underbara soffa och kollar på tv eller, jag väntar på scrubs haha mend et börjar typ inte förrän om en timme ;P

aja, imorgon tänkte jag åka till stallet på förmiddagen om jag vaknar hyfsat tidigt annrs vet jag inte vad jag ska hitta på då, måste handla godis till lördag också för då ska jag hem till Anna och träffa alla andra och ha filmkväll eller ngt ;)

nej nu måste jag stänga av internet skiten innan den får damp igen, ha det bäst puss <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0