Sommar & Värme,..först Jul

Oj vad det känns konstigt att logga in här och blogga lite igen, har faktiskt inte haft tid innan men nu kan det bli kul!

För alla som undrar och inte vet så var Thailand underbart! haha just nu längtar jag tillbaks mer än någonsin och skulle gjort nästan vad som helst för att få komma tillbaka!


Laem Sing Beach

Jag verkligen önskar att jag jobbade och hade pengar så jag kunde åka iväg med några kompisar! det hade varit helt underbart! och invånarna i thailand är så snälla! och extra plus är att de flesta killarna är snygga också! ;)

Men på tal om,.SNÖ! ush jag tycker inte om det! haha kalla mig konstig men sommaren är så mycket bättre! Idag snöade det och var väldigt kallt! Jag känner att jag behöver köpa mig en ordentlig varm jacka! men sen är jag ju också väldigt kräsen,..

Imorgon ska det bli väldigt skönt med sovmorgon till 11.15! funderar på att åka och sola och sen åka och kolla på jacka innan vi börjar,.. Lärarna har fått för sig att vi ska gå från stan till Pålsjö och göra en tidslinje på världens historia!,..kallt och tråkigt men vi får i alla fall Glögg när vi kommer fram :D

Snart är det julafton,.jag har inte riktigt kommit in i julstämning än men det kommer väl hoppas jag! Har köpt en del julklappar men har fortfarande några kvar, det är så svårt att komma på saker nu för tiden att ge bort ;s
På julafton ska vi i alla fall åka till röstånga gästgivaregård med mormor & morfar och äta, det ska bli gott!

Nu känner jag att jag borde gå och lägga mig för klockan är över 01 på natten, inte för att jag är speciellt trött men det kan ju vara bra att sova några timmar!

Ni får en possitiv lista och en till bild från thailand att njuta av först bara!

- Min GPA hjälm kommer förhoppningsvis i dagarna ;)
- En snickare kommer efter nyår och renoverar mitt rum, Äntligen!
- jag vet intemer bra saker,. förutom att min ponny är bäst! <3


Puss & Godnatt! <3

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0