Mysigt med snö,..genom fönster!

Snön är underbar! I alla fall på morgonen när jag kollar på den genom fönstret och den är vit och fin, lyser upp och glittrar! Men att sen cykla och gå i den är dock inte lika roligt,..

Bild från stadsparken idag - tagen med mobilen

I skolan idag känns det som att vi bara fikade varje lektion! Engelskan sjöng vi julsånger och fikade, spanskan kollade vi på klipp på youtube och fikade, mentorstiden pratade vi, lyssnade på saga och fikade! haha massor av Julmust och pepparkakor idag med andra ord!

Efter skolan gick jag och & Emilia och solade! mycket härligt! sen gick jag till frissan som fixade mitt hår lite ;)

Ush, det borde vara bilförbud när det är isgator ute! det är så läskigt att åka och bilarna får inte fäste och kasar ;s

Imorgon ska jag till väla med några kompisar efter skolan ;) Antagligen köper jag ingenting då allt jag vill ha är så dyrt, men man vet ju aldrig!

Puss&Godnatt<3
// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0