mer julklappar :)

Idag var sista dagen på dressyrkursen för Johanna, först red jag Monti, det gick mycket bättre än igår så jag är nöjd för det lilla med henne! Nästa lektion red jag Timon och det gick också mycket bättre än igår så jag är väldigt nöjd med honom! Pappa kom och kollade när jag red Timon och sen körde han mig till Lekt.

Det var så mysigt att rida på lille hästen igen och han var ju inte lite lagom pigg heller! haha ;) Skrittade bara ut en liten runda men det var hur mysigt som helst! Och varmt ska det vara så inte den äldsta treåringen i världen fryser så först får han det tjocka eskadron stalltäcket på sig och sen sitt super snygga "amerikanska" utetäcke över<3 Mamma kom och hämtade mig och även hon tyckte han var väldigt snygg i sitt stjärntäcke!
Nina & Lekt i en snöig hage

När jag skulle åka hem fick jag julklappar av Cissi, Stallboken och nya roeckl ridhandskar, (underbara att rida i) hon är världens snällaste människa, tack så jättemycket! <3
Senare kom mormor och morfar och fikade och nu ska jag kolla på film med familjen!

och jag får inte glömma att jag fick en julklapp idag som lille Hassekatten hade gömt bakom gardinen och som han "hittade" idag ;) haha, det var en snygg tunika/tröja av mamma & pappa!

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0